Når du handler hos os har du 14 dages fortrydelsesret.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen af din pakke til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal sende en mail til kontakt@fysshoppen.dk samt benytte fortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet:
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Fragtomkostningerne ifm. returnering af én eller flere varer står du selv for
Ingen fortrydelsesret:
Der er ingen fortrydelsesret på køb af onlineprogrammer og online træningspakker, når først købet er foretaget.
Returnering:
Når du har givet os besked om, at du fortryder dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du betaler selv fragtomkostninger ved returnering af dit køb. Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur:
Varen skal returneres i samme stand som ved modtagelse og i original emballage.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.
Beløbet, du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Værdiforringelse kan ske ved:
1. at du reelt har taget varen i brug
2. at du har håndteret varen på anden måde end hvad der er nødvendigt for at fastslå varen art, egenskaber og funktion
3. at den originale emballage enten mangler eller er beskadiget
Varen skal være forsvarlig pakket ind, når du sender den retur til os og du må ikke sætte returlabel direkte på varens originalemballagen
Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Når vi har modtaget og godkendt din returnering refunderer vi pengene til dig inden for 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du har fortrudt købet dog forudsat at vi har modtaget din returnering. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Fysshoppen
C/O Din Fysioterapi Vissenbjerg
Østergave 11C
5492 Vissenbjerg
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi modtager ikke pakker pr. efterkrav eller uden omdeling
Har du købt varer med lokal afhentning kan du returnere dem samme sted men kun efter forudgående aftale med os ved at sende os en mail til kontakt@fysshoppen.dk eller kontakte os på tlf.: 64473508
Husk at udfylde og vedlægge fortrydelsesformularen (den finder nu nederst på siden)
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Fysshoppen
C/O Din Fysioterapi Vissenbjerg
Østergave 11C
5492 Vissenbjerg
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi modtager ikke pakker pr. efterkrav eller uden omdeling
Du kan også aflevere din reklamation lokalt i en af vores klinikker. Reklamationer modtages kun efter forudgående henvendelse til os, så vi ved du har en reklamation.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.
Fortrydelsesformularen kan du hente her